Meie teenused
IT-arenduste korraldamise
nõustamine
Nõustame organisatsiooni IT-arenduste tellimise ja läbiviimise protsessi väljatöötamisel ja juurutamisel, sh tänaste puuduste väljaselgitamisel, lahendustegevuste kaardistamisel ja nende prioriseerimisel.


Projektipõhine nõustamine
Nõustame IT-projektide läbiviimisega seotud probleemide põhjuste analüüsimisel, juurpõhjuste tuvastamisel, nende kõrvaldamiseks vajaliku tegevuskava koostamisel, samuti selle läbiviimisel. Tulemusena peaks organisatsioonis tekkima võimekus edaspidi läbi viia sarnast kaardistust ja juurpõhjuste kõrvaldamise tegevusi iseseisvalt.

Tasemekontrolli
teostamine
Koolitusel läbitud materjali omandamise tulemuslikkuse tõstmiseks on võimalik läbida tasemekontroll, mis sisaldab küsimusi olulisemate mõistete, põhimõtete, seoste ja õpitu rakendamise kohta.
Koostööprotsessi sammud
Kliendi vajaduste väljaselgitamine
Teeme seda kuni 1-tunnise tasuta vestluse või meilivahetuse teel.
Sihtgruppide määratlemine
Arutame ja lepime kokku, kellele millist koolitust, praktikat või nõustamist on vaja.
Sobivate moodulite valimine
Klient saab valida moodulid, mis loovad talle kõige suuremat väärtust, samuti otsustada teooria ja praktiliste harjutuste osakaalud.
Tegevusplaani koostamine ja hinnastamine
Lepime kokku ajakava, asukoha ja hinna ning maksetingimused.